Łódź Design Festival

Wlepki rzadko traktuje się w kategoriach "poważnego marketingu". Nie przeszkodziło to jednak by nasza realizacja dla Łódź Design Festiwal trafiła na listę najlepszych niestandardów w Polsce wg Natalii Hatalskiej.
Łódź Design Festival

W galeriach handlowych, uczelniach wyższych i innych budynkach użyteczności publicznej w Łodzi na przyciskach przywołujących windę umieściliśmy naklejki z pytaniem: „Czy wybierasz się na Łódź Design Festival 2012?” z dwiema odpowiedziami – „tak” i „nie”. Naklejki zostały zaprojektowane w taki sposób, by odpowiedź „tak” znajdowała się obok faktycznie istniejącego przycisku, a odpowiedź „nie” obok przycisku będącego elementem graficznym naklejki. Akcja oparta była na fortelu: każdy użytkownik windy, aby móc z niej skorzystać, musiał wybrać odpowiedź twierdzącą. W toaletach łódzkich klubów i restauracji zostały rozmieszczone naklejki, które przedstawiały wizerunek szympansa (główny motyw graficzny edycji festiwalu). Naklejki umieszczono nad umywalkami w takim miejscu, by osoba myjąca ręce po spojrzeniu w lustro w miejscu swojej twarzy zobaczyła twarz szympansa. O akcji pisali m. in. "Marketing przy kawie" i Natalia Hatalska, która umieściła naszą realizację w swoim albumie "Cząstki przyciągania", w której znalazły się najlepsze polskie niestandardowe działania reklamowe.

Zobacz galerię



Zobacz wideorelację z festiwalu