Dajemy Ci Palec

Palec to symbol (i część ciała), który ma wiele znaczeń. Nasza akcja autopromocyjna nadała mu kolejnego - niestandardy mamy w jednym palcu. Strach pomyśleć co możemy zrobić jedną ręką.

Akcja autopromocyjna polegała na rozesłaniu paczek do starannie wyselekcjonowanej grupy stu potencjalnych kontrahentów. W przesyłkach znajdował się sztuczny palec oraz list o treści: "Dajemy ci palec. Tylko od ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę".
W liście umieszczony został link do strony www oraz kod qr, który odsyłał zainteresowanych do animacji opowiadającej o agencji. Odbiorcami przesyłek byli przede wszystkim przedstawiciele instytucji kultury, jednostek samorządowych, agencjiPR, domów mediowych, jak również blogerzy i redaktorzy portali marketingowych. Efektem akcji było wiele publikacji na portalach społecznościowych i blogach. O palcu napisali m.in. Maciej Budzich mediafun, Natalia Hatalska czy Proto.pl


Zobacz film



Zobacz animację